tisdag 1 februari 2011

Mörda Jante

Gubbarnas hate.

I feel it över ryggen. 
(yes yes over the back)
Trycker mig ned liksom framåt böjd.
Lilla piskan ba: Wooosch Wooosch du är ingen!
Du är:
Swine Maid!

Man ska tänka när man vaknar: sträck på ryggen, mörda slakta Jante, skit i folk - åk till Spanien. 
Låt Caruso sjunga inom dig och virvla runt i vårångest närhelst du vill. Spelar ingen roll hur obrydd du låtsas va, folk kommer inte tycka om dig för annan än den du är.
Skotta snö som det lilla neonspöke du E.
Ångrar redan det där med schlagerblobb haha! Jag blir så manisk. Börjar pyssla med paljetter och tyger, kassetter som en liten stressad bekräftelsesjuk gnagare trots att jag vet att jag befinner mig i Janteland där ingen bryr sig om Eurovision. Här är det Broder Danne eller döden.

Förlåt för gnölet - här är dagens peppigaste låt: Bertil Englund – Tipi-Tii
Mys.
Tipi tii/
Tom Pilibi

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.