söndag 30 januari 2011

Stomp stomp

Shit man. Om man tyckte att november var hårt, hur jävla suggo är inte januari?
Tack och ajöken liksom.

Gör spellistor värre än Dj Clabbe och skrålar på i bilen bara för att hålla  energinivån över sömn.
Tänkte hänga runt som en tavla.
Föreställandes hötorgskonst: det gråtande barnet.
In a pool of cum eller nåt.
Flipprar mellan kanalerna.
Slå på mina ögon med en kvast av brännässlor eller nåt.
Det finns inte magi, säg efter mig (säger teven). Det finns bara Börje Ahlstedt, säg efter mig BÖRJE AHLSTEDT och bittra konstgubbar som förföljer dig och hästreklam på teve.
Snälla gud I am so sorry man asså.
Dörrfars med slaktjakt som i skräckfilmer. Till applåder och skratt.

Surrender Dorothy!


Om jag vore ett husdjur skulle jag gå runt insvept i en stor filt och ba: the things we have seen Bob. The things we have(nt) seen.
Och:
Hej! Jag ska inte göra något av det jag förevisat. Bild, ljud och handling hör inte ihop.
Vi reser till Murmansk.
Vi hatar dem.

Tänkte slutligen bjuda på en liten inblick i min enkla vardag.
Det är femton minus och snö till örat. 

Men snart Melodifestival!
Och exakt här ska schlagerskåpet stå!


Hej/
Ca rola

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.