måndag 7 juni 2010

Löve Stockholm

Förlåt kungen, men jag är så trött så trött.

"Och så bygger vi en stor tortyrmaskin"

(Och bilden är verkligen skittafflig men jag är för uttröttad i ögat för att vara ordentlig.)

Annars:
Man kramar varandra kallt. Kalla kramen. "Vi är typ vana vid sånt här."
6 juni osv.
Och så förklarar man för varandra hur vi har det.

Vi har det.
Bacon.
True Swedish black soil. Det där med att man har en gemensam utgångspunkt och vi förstår varandra och yada yada fast egentligen vill man bara slå eller äta.

Och så bilder på barn som skriker.

Men ta tillbaka!
Skota hem!

Folk ba drömmer om the big shot.

Jag:
Look into these eyes hold onto these hands. Och Irländsk panflöjt.

Och så sitter man på busshållplatsen bredvid och blir oerhört självmedveten typ shit mitt hår är risigt och läppen är torr och man hostar nervöst fram: vill du gå?
Och han ba: no way.
Pepp!
In der himmel.
Der war ein mal.
Glücklich sein.
Kein mal.
Evish gist.
Attityd.

Hej. Har inte hört något från dig men jag är i Oslo den här veckan, har en utställning på Galleri 21:25 (bak nobels fredssentret).
Åpning nu på torsdag klockan 18-21 och öppet till 6 juni 12-16.

Stina

Jag vet inte.

Jag gör musiken.
Egoismo
Cirkus på repeat

SIM SALA BIN BIN!

Vi är det stora vemodet som rullar in.
Jag vill helst att du tänker på något annat nu.
Okej blunda.
Blunda. Tänk på något hah… ehm…

Jo.
Du är påväg uppför berget. Alla dina vänner står därnere. Du bär en orange trasa och rakat hår. Luften är klar. Du känner kärlek i bröstet. Du har fjädrar i håret. Du är en schaman. Allt bara går fint tänker du.
Det blir bra det här. Allting ordnar sig.
Man kan bara glassa.
Grilla i sofienberparken. Grilla i någon annan park.
Inte våga säga hej.

Själv drömmer jag om körkort och en liten bil. Med den ska jag köra runt i Östeuropa. Vill du åka runt i Östeuropa med mig?

Barn andas lite speciellt.
Barn andas med näsan.

Hej! Jag ska inte göra något av det jag förevisat. Bild, ljud och handling hör inte ihop.
Vi reser till Murmansk.

Hej. Vill du prova en tortyrmaskin?

The anatomy of not feeling well.

Långsamt trolleri.
/Stina

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.