söndag 2 maj 2010

Världens kanske sämsta kompis

Den här videon kallar jag: Mycket jobb för ingenting.


This is fork.
This is nightmare.

Sverige är ganska mycket stor yta och rum, men det finns ingen plats här för sköra små svin.
Det här yrket.
Man kan råka ut för människor som gärna går över ens lik för att få det dem vill.

Funtar på att göra en Treadwell och bara skita i den delen av världen som människor befolkar, fast asså det är ett skämt – jag är rädd för björn och jag romantiserar inte naturen.

Det här yrket. Det är osäkert och ensamt och du råkar ut för fler psykopater än vad du pallar i det här livet som ändå är nog jobbigt.
Livet är nog jobbigt. Det är nog jobbigt som det är.

Det här yrket (och livet)
Såhär: vissa människor säger vad de tänker. De är otaktiska och känslostyrda. Dom är oftast fel, fast rätt.
De låtsas aldrig som att saker är topp när saker inte är det. När de är glada är de skitglada på riktigt.
De dem dom är mina vänner.

Sedan har vi beräknande jävlar. De är alltid taktiska och säger det som är rätt att säga för att alltid skina i god lyster så att säga. De kan vara fett poppis, folket ser upp till dom.
Man känner sig ofta klumpig och väldigt emotionell med sådana människor.
De är inte mina vänner.

Mja.
Jag vill inte säga att jag är suicidal fast just idag önskar jag att jag aldrig blev född.

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.