söndag 25 april 2010

Tillväxt 2

Strök förra inlägget, och förrförra och...
This is not gonna fly.
Men jag är pepp, jag är det. Det här kommer att gå bra, revolution och hej o hå - jag kan bara inte skriva.

Kan inte alla barn ba bam bam?
Kan inte alla barn ba: Men sluta nu!

Jag har som sagt glömt hur man skriver.
Men snälla: åk inte till Thailand på en all inclusive.
Och alla i hela väst borde väl begå harakiri för att rädda eländet. Isbjörnarna då ba: Phew det var fanimig på tiden era svin!

Tycker synd om mig själv i förskott för att jag inte lyckades med min hemliga plan om att ta mig in i etablissemanget och vända uppochner på saker.
Hah. Pino.
Eller det faktum att man hade en dröm som någon annan sket på.
Pino.

Och lite meritokrati:
Gubbe föder gubbe föder gubbe föder gubbe föder likriktning.

Något att tänka på – inför armageddon eller nåt.

Men det blir kulturrevolution någon gång snart va? Folk reser sig från sofforna och ba: Grrrr.
Kan inte alla ba göra det nu! Rulla ur soffan, flopsa ner på golvet och ba: Grrroar ner på grannen.
Ut på gatan och: Agrrrr!

Har lyssnat på Jules Sylvain hela dagen.
Hela livet är en glad operett.
Så titta in i min lilla kajuta.
/ Cocos Chanel

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.