torsdag 14 januari 2010

Renfield


Hej. Jag har skrivit en låt, går såhär:
Countrygitarr.
Jag ylar i falsett: aAAAa aaaA aAaaaa.
Vers:
Ge mig arsenik
papapa
För staden är full av tanter och tragik
Pulver hjälpte mig verkligen
Skriv det här i tidningen
För jag var nere men uppe på fem (nån slags drogreferens tror jag)
AAA
Jävlar satan NAM vad goda semlor de har på Rittorno, Odengatan, Stockholm, Sverige, Norra Europa - ett I-land långt från Haiti. Läser tidning om Haiti, äter semla och ba: nej fy fan shit satan Nam helvete men shit fy fan asså nej nej nej NAM MEN ASSÅ HERREGUD nam fan skit stackars vad ska man göra helvete.

Fredag kväll runt sex-tiden, lallar omkring på söder och femtio plussarna är redan packade. Shit vad folk super! Kan ju inte vara bra.

Svartgallan anfaller!

Pssst jag har lagt en reseplanerare i dina byxor.

Folk snackar så mycket skit.
Folk:
-skit skit skit.
Usch
Min granne sjunger åt helvete, jag kontrar med en sado kassett från sjuttiotalet med en dominatrix som skriker i örat på en stackars man.
Jag är alternativ och häftig.
Mmm och
Lee Scratch Perry är pepp, killar brukar bli ganska impade när man säger att man gillar Lee Perry, som om de kände honom ungefär.
Killar är lite roliga that way.

Hälsar
Big ass peacock

Inga kommentarer:

Hat

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.